Vi skal bruge 334 betalende brugere mere for at "breake even" - vil du være en af dem?


FOLKETS kan kun eksistere i kraft af direkte opbakning fra brugerne

Se hvordan DU hjælper

Primære faneblade

Her løb #osse-maj-kampagnen af sporet

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Antal

Debatindlæg af Kurt Wissendorf Møller

Der gik ikke voldsom lang tid, før jeg kunne se, at #metoo-kampagnen blev til en #osse-maj-kampagne.

Det skete, da en kvinde fra filmmiljøet ikke kunne modstå behovet for de 15 minutters berømmelse ved at slæbe Peter Aalbæk i gabestokken.

En 10 år gammel historie om aftørring af øl i en anledning, hvor hun havde opsøgt “ålen” for at tigge en gratis billet til en fest, skulle gøres til historien om den liderlige filmdirektør. 

Senere fulgte så andre, mest ukendte filmskuespillere, der tilsyneladende havde været udsatte for den af kække filmdirektør.

Det var tidspunktet, hvor det blev til en "osse-mig"-historie.

Hvorfor er kvinder egentlig så onde ved sig selv?

Udgivet: 

08/11/2017 - 13:59

Seneste ændring: 

13/02/2019 - 14:29

Personer: 

Peter Aalbæk Jensen