Primære faneblade

Antal

08/11/2017 - 13:59 13/02/2019 - 14:29
Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Her løb #osse-maj-kampagnen af sporet

Debatindlæg af Kurt Wissendorf Møller

Del Her løb #osse-maj-kampagnen af sporet
Like F

Der gik ikke voldsom lang tid, før jeg kunne se, at #metoo-kampagnen blev til en #osse-maj-kampagne.

Det skete, da en kvinde fra filmmiljøet ikke kunne modstå behovet for de 15 minutters berømmelse ved at slæbe Peter Aalbæk i gabestokken.

En 10 år gammel historie om aftørring af øl i en anledning, hvor hun havde opsøgt “ålen” for at tigge en gratis billet til en fest, skulle gøres til historien om den liderlige filmdirektør. 

Senere fulgte så andre, mest ukendte filmskuespillere, der tilsyneladende havde været udsatte for den af kække filmdirektør.

Det var tidspunktet, hvor det blev til en "osse-mig"-historie.

Hvorfor er kvinder egentlig så onde ved sig selv?

Senest

Udgivet for
Udgivet for

Antal

Nedtælling

På 3. pladsen med 1709 delinger

Lukket

På 2. pladsen med 3068 delinger

Antal

/* START ONLY for PRINT */ /* END ONLY for PRINT */

Bak op og få fordele Se muligheder Bak op og få fordele Tilmeld

Ønsker du et Danmark hvor etablerede medier og partier sætter dagsorden uden hensyn til borgerne?

Nej? – Nå, men det koster penge - og meget andet - at drive et medie som går imod magthaverne. Er du villig til at betale en del af prisen?

Første mål er at balancere de direkte økonomiske udgifter ved at drive et medie som i modsætning til den etablerede presse ikke modtager offentlige penge

Se muligheder Tilmeld nu

Nu 306 abonnenter ud af 1000 nødvendige