Primære faneblade
Debatindlæg
Åben

Gratis

Her løb #osse-maj-kampagnen af sporet

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Der gik ikke voldsom lang tid, før jeg kunne se, at #metoo-kampagnen blev til en #osse-maj-kampagne.

Det skete, da en kvinde fra filmmiljøet ikke kunne modstå behovet for de 15 minutters berømmelse ved at slæbe Peter Aalbæk i gabestokken.

En 10 år gammel historie om aftørring af øl i en anledning, hvor hun havde opsøgt “ålen” for at tigge en gratis billet til en fest, skulle gøres til historien om den liderlige filmdirektør. 

Senere fulgte så andre, mest ukendte filmskuespillere, der tilsyneladende havde været udsatte for den af kække filmdirektør.

Det var tidspunktet, hvor det blev til en "osse-mig"-historie.

Hvorfor er kvinder egentlig så onde ved sig selv?

Du har læst et indlæg på Folkets.

Uden opbakning fra læserne ville vi ikke kunne bringe det.

Bliv betalende bruger og støt den frie journalistik i Danmark.

Se fordele

Seneste ændring: 
19/12/2019 - 19:10
Vi er 0 abonnenter – vi skal højere op!
Abonnenter Svarer til
1 1 stor fadøl
200 Kontanthjælp, 0 børn
1000 DR-journalist
5000 Maria Rørbye Rønn