Kun medlemmer

FOLKETS er en dansk medieplatform der huser udgivelser som avisen Folkets Avis, Magasinet Identitet, Rævekagen, Mediemøllen og mange, mange flere.

I modsætning til de etablerede medier modtager FOLKETS intet tilskud fra staten. Hvis platformen - og de medier som den huser! - skal overleve, så skal læserne betale.

Vi mangler

318

medlemmer mere,
så kører det rundt :)

Bliv medlem

Primære faneblade

Her løb #osse-maj-kampagnen af sporet

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Antal

Brugerindlæg af Kurt Wissendorf Møller

Der gik ikke voldsom lang tid, før jeg kunne se, at #metoo-kampagnen blev til en #osse-maj-kampagne.

Det skete, da en kvinde fra filmmiljøet ikke kunne modstå behovet for de 15 minutters berømmelse ved at slæbe Peter Aalbæk i gabestokken.

En 10 år gammel historie om aftørring af øl i en anledning, hvor hun havde opsøgt “ålen” for at tigge en gratis billet til en fest, skulle gøres til historien om den liderlige filmdirektør. 

Senere fulgte så andre, mest ukendte filmskuespillere, der tilsyneladende havde været udsatte for den af kække filmdirektør.

Det var tidspunktet, hvor det blev til en "osse-mig"-historie.

Hvorfor er kvinder egentlig så onde ved sig selv?

Del

Del eller citer ved at kopiere linket her

Udgivet: 

08/11/2017 - 13:59

Seneste ændring: 

13/02/2019 - 14:29

Personer: 

Peter Aalbæk Jensen

Del eller citer med linket her

MediaCreeper