Gå til hovedindhold

Tror de Radikale virkelig at kvindelige vælgere er SÅ dumme?

De store medier skal nok klare sig. De er ejet af stater eller af virksomheder der er ejet af rigmænd på størrelse med stater i økonomisk forstand.

Folkets Avis kan derimod ikke klare sig uden din hjælp.

Spørgsmålet er så om samfund kan klare sig uden de små selvstændige medier. Det bliver en fattigere verden for de fleste hvis de små medier forsvinder.

Bak op nu!

Abonner Doner

Det radikale venstre taler ned til kvindelige vælgere og udstiller partiets intellektuelle nedsmeltning.

I 2 pinlige og vel nærmest desperate opslag på FB udstiller Det Radikale Venstres deres vælgerstrategi frem mod det kommende FV.

De vil gerne appellere til de unge kvindelige vælgere.

Dette sker via en video – inspireret (kopieret) fra Norge – hvor de bruger børn i en dybt manipuleret fortælling om manglende ligeløn mellem kønnene.

Videoen – foruden at bruge børn – er en gang manipuleret makværk, der er på grænsen til at være løgn.

I deres andet opslag vil de oprette en såkaldt handletank om køn og ligestilling – vel og mærke kun for kvinder!

Hey! 70erne har ringet, de vil gerne have deres kvindekamp tilbage.

Her vil man (igen, igen) ensidigt kun fokusere på kvinders ligestilling, og det med de sædvanlige feministiske slagsange om de onde mænd og dertilhørende vold, overgreb og andre borgerkrigslignende tilstande.

Tror de radikale virkelig at de kvindelige vælgere er så dumme, at de hopper med på limpinden?

Er det virkelig den eneste måde man kan appellere til og kommunikere med kvindelige vælgere på i 2018?

Ved at fasteholde dem i en offer eller martyrrolle via manipulerede ligelønsvideoer og populistiske handletanke.

Det radikale venstre har ingen visioner, ingen fornyelse, men sidder fast i både 70erne og 90erne, mens de fremstår mere og mere akademisk landsbytosset.

Videoen kan ses her.


Se også: Radikale misbruger børn i beskidt løgnekampagne

Danmarks magasin om identitetspolitik – #idpol, men også om væren og eksistens, og essens og identitet.