Gå til hovedindhold

Anmeldelse af et på alle måder elendigt system

"Alle vore medarbejdere er optaget – vi har i øjeblikket meget travlt – ventetiden kan derfor være meget lang"

Lang?

Ja, det kan jeres såkaldte "øjeblik" så sandelig også. For uanset hvornår jeg de seneste mange måneder har forsøgt at ringe jer op, har beskeden været den samme.

"vi har i øjeblikket meget travlt"

Nogle gange henviser I så til jeres hjemmesider. Men de fungerer heller ikke.

Formuleringerne er elendige, dokumentationen er mangelfuld og kendetegnet ved en stor mængde døde links så man igen og igen havner i en blindgyde.

Det er en umulig blanding af digitalt og analogt. Det fungerer bare ikke. Se videoen her for et eksempel:

[[{"fid":"3954","view_mode":"full","fields":{"format":"full","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"full","alignment":""}},"link_text":false,"attributes":{"class":"media-element file-full","data-delta":"1"}}]]

Og sådan er det hele vejen igennem. 

Lavest mulige bedømmelse med 1 ud af 5 stjerner. Og det er egentligt for meget.

Lennart Kiil er stifter af FOLKETS og redaktør på Folkets Avis. Han mener godt man kan oplyse og underholde på samme tid.