Gå til hovedindhold

Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste

Folkets Avis kan afsløre massiv propaganda og misbrug af skatteydernes penge.

Miljø- og fødevareministeriet har brugt 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne over tre omgange.

En fjerde påvirkningskampagne er på vej. Den kender vi endnu ikke prisen på.

Da påvirkningskampagnen i høj grad har bestået af annoncer i medierne, så harr medierne forudsigeligt nok været tilbageholdende med at kritisere den.

Man bider jo ikke den hånd som fodrer en.

Men på Folkets Avis afslører vi gerne dette massive misbrug af skatteydermidler, denne belærende påvirkningskampagne og dette ekstra inddirekte medietilskud til de etablerede medier.

Se blot her hvad vores aktindsigt viser:[[{"fid":"3567","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Screenshot fra aktindsigt","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Screenshot fra aktindsigt","field_billede_navn[und][0][value]":"Screenshot fra aktindsigt","external_url":""},"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":"Screenshot fra aktindsigt","field_file_image_title_text[und][0][value]":"Screenshot fra aktindsigt","field_billede_navn[und][0][value]":"Screenshot fra aktindsigt","external_url":""}},"link_text":false,"attributes":{"alt":"Screenshot fra aktindsigt","title":"Screenshot fra aktindsigt","class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Det er jo enorme summer man bruger på at holdningsbearbejde danskerne.

Det er ekstremt nedladende og belærende og patronisernede at staten på den måde skal lave forbrugervejledning og blande sig i hvad vi bruger den slat penge på, vi har tilbage når selvsamme stat og offentlige system har taget de fleste af dem i skatter og afgifter.

Et medie tager kampen op imod denne kolossale arrogance fra systemets side. Folkets Avis - KUN på FOLKETS.DK

Kom med

I mere end et årti har Lennart Kiil leveret sandhed, nuancering og perspektiv med præcision og lidenskab. Som chef og redaktør for Folkets Avis, Danmarks banebrydende borgerjournalistiske medie, har han ufortrødent gået oplysningens ærinde og trodset modstand og økonomiske vanskeligheder.

Invester i ærligt, indsigtsfuldt og originalt indhold, og stå bag en fritænker, der er kendt for kompromisløs research og frygtløs sandhedssøgning.

Bliv abonnent

Lennart Kiil er stifter af FOLKETS og redaktør på Folkets Avis. Han mener godt man kan oplyse og underholde på samme tid.