Primære faneblade

Foto: Lennart Kiil
Foto: Lennart Kiil

Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste

Del Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste
Like F

Folkets Avis kan afsløre massiv propaganda og misbrug af skatteydernes penge.

Miljø- og fødevareministeriet har brugt 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne over tre omgange.

En fjerde påvirkningskampagne er på vej. Den kender vi endnu ikke prisen på.

Da påvirkningskampagnen i høj grad har bestået af annoncer i medierne, så harr medierne forudsigeligt nok været tilbageholdende med at kritisere den.

Man bider jo ikke den hånd som fodrer en.

Men på Folkets Avis afslører vi gerne dette massive misbrug af skatteydermidler, denne belærende påvirkningskampagne og dette ekstra inddirekte medietilskud til de etablerede medier.

Se blot her hvad vores aktindsigt viser:

Screenshot fra aktindsigt
Screenshot fra aktindsigt

Det er jo enorme summer man bruger på at holdningsbearbejde danskerne.

Det er ekstremt nedladende og belærende og patronisernede at staten på den måde skal lave forbrugervejledning og blande sig i hvad vi bruger den slat penge på, vi har tilbage når selvsamme stat og offentlige system har taget de fleste af dem i skatter og afgifter.

Et medie tager kampen op imod denne kolossale arrogance fra systemets side. Folkets Avis - KUN på FOLKETS.DK

Tak fordi du læste en original artikel på Folkets Avis

Du kan få adgang til al vores originale journalistik, men det kræver, at du bliver abonnent.

Det er dyrt for os at producere journalistik, og vi løber en betydelig risiko, når vi lægger os ud med den herskende klasse. Vi beder dig derfor støtte vores arbejde.

Vi tilbyder pakker fra blot 2 kroner om dagen og op – alt efter formåen og behov: Se abonnementer her.

Udgivet for :
 Foto: Johannes Jansson
Del Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste
Like F
Udgivet for :
Del Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste
Like F
Udgivet for :
Gule veste. Foto: Obier / CC BY-SA 4.0
Del Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste
Like F
På 3. pladsen med 746 delinger:
Anders Samuelsen. Foto: Steen Brogaard / ft.dk fotos til pressebrug
Del Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste
Like F
På 2. pladsen med 1171 delinger:
 Foto: Johannes Jansson
Del Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste
Like F
På 1. pladsen med 1204 delinger:
Foto: Diliff / CC BY-SA 3.0
Del Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste
Like F
/* START ONLY for PRINT */ /* END ONLY for PRINT */

Nu 297 ud af målet på 324 betalende brugere

Hjælp os i mål inden Jul om fra blot 2 kroner om dagen

For kun 2 kroner om dagen er du med til at sikre driften af FOLKETS.DK og for 2 kroner mere understøtter du også den kritiske journalistik på vores flagskib Folkets Avis.

Se muligheder – eller gå direkte Til betaling (Allerede bruger? Log på her)