Primære faneblade

Lukket

Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste

Foto: Lennart Kiil
Foto: Lennart Kiil

Folkets Avis kan afsløre massiv propaganda og misbrug af skatteydernes penge.

Miljø- og fødevareministeriet har brugt 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne over tre omgange.

En fjerde påvirkningskampagne er på vej. Den kender vi endnu ikke prisen på.

Da påvirkningskampagnen i høj grad har bestået af annoncer i medierne, så harr medierne forudsigeligt nok været tilbageholdende med at kritisere den.

Man bider jo ikke den hånd som fodrer en.

Men på Folkets Avis afslører vi gerne dette massive misbrug af skatteydermidler, denne belærende påvirkningskampagne og dette ekstra inddirekte medietilskud til de etablerede medier.

Se blot her hvad vores aktindsigt viser:

Screenshot fra aktindsigt
Screenshot fra aktindsigt

Det er jo enorme summer man bruger på at holdningsbearbejde danskerne.

Det er ekstremt nedladende og belærende og patronisernede at staten på den måde skal lave forbrugervejledning og blande sig i hvad vi bruger den slat penge på, vi har tilbage når selvsamme stat og offentlige system har taget de fleste af dem i skatter og afgifter.

Et medie tager kampen op imod denne kolossale arrogance fra systemets side. Folkets Avis - KUN på FOLKETS.DK

Du har læst et indlæg på Folkets.

Uden opbakning fra læserne ville vi ikke kunne bringe det.

Bliv betalende bruger og støt den frie journalistik i Danmark.

Se fordele

11/12/2019 - 15:35
Organisationer: 
Miljø- og fødevareministeriet
Emner: 
erhvervpolitik
Vi er 0 abonnenter – vi skal højere op!
Abonnenter Svarer til
1 1 stor fadøl
200 Kontanthjælp, 0 børn
1000 DR-journalist
5000 Maria Rørbye Rønn