Primære faneblade

Antal

Seneste ændring: 
13/02/2019 - 14:22
Udgivet i: 
Foto: Lennart Kiil
Foto: Lennart Kiil

Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste

Af

Lennart Kiil

Ministerium brugte 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne – er allerede i gang med den næste
Like F

Folkets Avis kan afsløre massiv propaganda og misbrug af skatteydernes penge.

Miljø- og fødevareministeriet har brugt 3.324.280 kroner på påvirkningskampagne over tre omgange.

En fjerde påvirkningskampagne er på vej. Den kender vi endnu ikke prisen på.

Da påvirkningskampagnen i høj grad har bestået af annoncer i medierne, så harr medierne forudsigeligt nok været tilbageholdende med at kritisere den.

Man bider jo ikke den hånd som fodrer en.

Men på Folkets Avis afslører vi gerne dette massive misbrug af skatteydermidler, denne belærende påvirkningskampagne og dette ekstra inddirekte medietilskud til de etablerede medier.

Se blot her hvad vores aktindsigt viser:

Screenshot fra aktindsigt
Screenshot fra aktindsigt

Det er jo enorme summer man bruger på at holdningsbearbejde danskerne.

Det er ekstremt nedladende og belærende og patronisernede at staten på den måde skal lave forbrugervejledning og blande sig i hvad vi bruger den slat penge på, vi har tilbage når selvsamme stat og offentlige system har taget de fleste af dem i skatter og afgifter.

Et medie tager kampen op imod denne kolossale arrogance fra systemets side. Folkets Avis - KUN på FOLKETS.DK

Senest

Udgivet for
Udgivet for
Udgivet for

Nedtælling

Bak op og få fordele Se muligheder Bak op og få fordele Tilmeld

Ønsker du et Danmark hvor etablerede medier og partier sætter dagsorden uden hensyn til borgerne?

Nej? – Nå, men det koster penge - og meget andet - at drive et medie som går imod magthaverne. Er du villig til at betale en del af prisen?

Første mål er at balancere de direkte økonomiske udgifter ved at drive et medie som i modsætning til den etablerede presse ikke modtager offentlige penge

Se muligheder Tilmeld nu

Nu 300 abonnenter ud af 1000 nødvendige