Corona har været hård ved Folkets Avis, magasinet IDENTITET og de mange andre medier på FOLKETS. Omsætningen er halveret på et år.

Vi er 0 abonnenter og skal op på 200 forholdsvist hurtigt før det giver mening.

Vil du være med til at sikre at Danmark også i fremtiden har uafhængige medier?

Åben

Gratis

Folk raser over denne "du skal ikke tro du er noget"-reklamefilm fra SAS

Hvad er budskabet egentligt?

SAS har lavet en reklame hvor man fortæller seerne at alt det vi troede var særegent skandinavisk faktisk stammer fra andre steder i verden.

Pointen er vist at vi "som vikingerne" rejser rundt i verden og lader os inspirere og henter ting med hjem og giver dem et skandinavisk twist og gør dem til vores egne.

Men så langt er der tilsyneladende mange som ikke når. Det kræver da også at man ser den meget lange omgang til ende. Og det er vitterligt også en lidt tåkrummende "rejse" SAS her tager os ud på.

Det virker meget som en "du skal ikke tro du er noget"-reklame, og hvad kunne egentligt være mere skandinavisk end det?

12/2/2020